Bu yazımda sizlerle bulut tabanlı ön muhasebe programlarından biri olan, Logo firmasının İşbaşı uygulamasını inceleyeceğiz.
Logo İşbaşı nedir?
Logo İşbaşı, işletmelerin ön muhasebe işlemlerini kolaylıkla yönetmelerini sağlayan bir bulut tabanlı muhasebe programıdır. Logo firmasının uzun yıllara dayanan deneyimi ile geliştirdiği bu yazılım, küçük ve mikro işletmeler için ekonomik çözüm sağlamaktadır..
Logo İşbaşı, kullanıcı dostu arayüzü sayesinde işletmelerin gelir-gider takibi, fatura oluşturma, stok yönetimi gibi önemli ön muhasebe işlemlerini hızlı bir şekilde gerçekleştirmelerini sağlar. Bu program sayesinde belgelerinizi dijital olarak saklayabilir, her an erişebilirsiniz.
Ayrıca, Logo İşbaşı, işletmelerin finansal durumlarını daha iyi anlamalarına yardımcı olacak çeşitli raporlar sunar. Bu sayede işletme sahipleri, gelecekteki stratejik kararlarını daha sağlam temellere dayandırabilirler.
Logo İşbaşı’nın bulut tabanlı yapısı, her yerden erişim sağlar ve günlük yedeklemelerle verilerin güvenliğini koruma altına alır. Ayrıca, düzenli olarak güncellenen ve geliştirilen bir program olması, kullanıcıların muhasebe süreçlerini sürekli olarak iyileştirmelerini sağlar.
Kısacası, Logo İşbaşı, işletmelerin ön muhasebe işlemlerini verimli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olan bir bulut tabanlı ön muhasebe programıdır. İşletme sahipleri, bu kullanıcı dostu ve güçlü araçla finansal kontrolü ellerinde tutabilirler.
Logo İşbaşı Kullanmanın Avantajları
- E-Fatura ve E-Arşiv Entegrasyonu
- Alacak ve Verecek Takibi
- Temel Stok Yönetimi
- Otomatik Yazılım Güncellemeleri
- Canlı Müşteri Destek Hizmetleri
- Alış Faturası Oluşturma İmkanı
- Vitrin Özelliği ile Ürün/Hizmet Satış ve Tahsilat İmkanı
- Banka Entegrasyonu
- Ücretsiz Temel Seviye CRM
Logo İşbaşı Kullanmanın Dezavantajları
- Personel modülü yok
- Fatura işlemlerinde indirimler “KDV hariç” tutar üstünden uygulanıyor
- Alış faturası oluşturma işleminde, e-fatura gönderen kaynağa göre sorunlar yaşanıyor
- Ücretsiz verilen entegrasyon(Payer) başarısız, siparişleri çekme sorunları yaşıyor
- Geliştirme süreçleri çok uzun
- Tercih ettikleri fatura oluşturma adımları her sektöre hitap etmiyor
- Tek Sanal Pos Desteği
Özet
Logo İşbaşı temel olarak personel sayısı düşük kobiler için öncelikli olabilir. Faturalardan otomatik ürün kaydı oluşturamıyor ilk kayıtları sizin açmanız gerekiyor. Az fatura işlemi olan veya entegre çalışılabilen platformlarda ticaret yapanlar için alternatif tercih olabilir. Alış faturası oluşturarak var olan stoklarınızı hızlıca güncelleyebilirsiniz. Entegrasyon desteği sayesinde sipariş ve mutabakat süreçlerinizde kolaylık sağlar. Kampanyalı olarak Yengeç yazılımından faydalanabilirisiniz. Ücretsiz verilen entegrasyon programı Payer maalesef verimli çalışmıyor.
Market ve Perakende çalışanlar için çok işlevsel değil. Fatura içeriğindeki ürün çeşidi arttıkça yapılacak işlemlerde artabiliyor ve bana göre esnek çalışamıyor. Bu sebeple fonksiyonel bir çözüm arıyorsanız bu yazılım doğru dercih değil ama bu işin altından da kalamaz anlamına gelmiyor. Basit ve kesin sonuçlu fatura işleriniz varsa tercih edebilirsiniz. Çok fazla aktif kullanıcı mevcut ve desktek ekibi çalışma senaryonuz hakkında destek olabilir.
Müşteri hizmetleri canlı destek üzerinden hizmet sağlıyor. Çok kolay bir şekilde iletişim kurabilirsiniz. Yazılımda değişiklik gerektirmeyen taleplerinizle ilgili çözümler sunabiliyorlar.
Gelecek güncellemelerle programın birazdaha gelişmesi her sektörde daha esnek kullanım sağlayacaktır.
Uygulamayı İncelemek ve 14 Gün Deneme süresi için buraya tıklayabilirsiniz.
Diğer incelemeler için blog sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.